www.Dreamcollies.nl forum index www.Dreamcollies.nl
Alles over collies

HelpHelp   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistreerRegistreer 
 ProfielProfiel   Log in om je privéberichten te bekijkenLog in om je privéberichten te bekijken   InloggenInloggen 

Lodi in Frankrijk

Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    www.Dreamcollies.nl forum index -> Pups
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Hanneke
Pup

BerichtGeplaatst: zo jan 27, 2008 12:42 pm    Onderwerp: Lodi in Frankrijk Reageer met quote

Hallo allemaal,

Een tijd geleden dus ik dacht, laat maar weer eens van ons horen. Als eerste Christine bedankt voor de fantastische foto's! Geweldig!!! Smile

Hier alles heel erg goed. Lodi begint echt een hele mooie man te worden. Als hij blij is loopt hij met zijn staart fier omhoog en danst hij echt door het gras. Hij is gek op buiten zijn en kan maar geen genoeg krijgen van balletjes gooien. Wat hij ook heel erg leuk vindt is achter vogels (lees: kraaien) aanjagen. Kan hij gerust een kwartier volhouden. En die arme beesten blijven maar op het grasveld landen dus het spelletje blijft leuk... hihi....

Ik ga proberen wat foto's erbij te plaatsen dan kunnen jullie zien hoe hij er nu uitziet. Het zijn foto's van afgelopen kerst in Frankrijk waar hij heerlijk de vrijheid had om te rennen en te doen aangezien we een week op de boerderij waren. Hij heeft echt genoten van de vrijheid en van de andere honden. Daar is hij in het begin nog steeds heel erg afwachtend mee maar als ze niet te dominant zijn dan komt hij langzaam wel los. In Frankrijk waren 3 border collies dus dat was helemaal het einde voor hem.

Daarnaast is Tony sinds twee weken met Lodi op cursus. Hij vindt het geweldig! (allebei trouwens...) En als klap op de vuurpijl is hij ook nog per volgende week naar een vervolggroep geplaatst omdat hij de basiscommando's al zo goed kent dat Tony met hem naar de gevorderdengroep kan. Zo blijft het voor Lodi ook uitdagend.

Nou, genoeg opgeschept over ons moppie, hopelijk volgen hier wat foto's...

Heel veel liefs van ons allemaal maar natuurlijk een hele dikke knuffel van Lodi voor Christine en Rob!

http://www.mijnalbum.nl/Album=FJQWW434

Ik geloof dat het zo in ieder geval te zien is.....
Naar boven
Bekijk gebruikersprofiel Stuur privébericht
Christine
Modje

BerichtGeplaatst: zo jan 27, 2008 6:11 pm    Onderwerp: Lodi Reageer met quote

Hallo Hanneke, Tony, Linde en Lodi,
Hartstikke bedankt voor de prachtige foto's van jullie kanjer Lodi. Wat is hij mooi geworden! Geweldig! Hij lijkt heel erg qua uiterlijk op zijn moeder, maar ik geloof dat hij qua karakter op zijn vader lijkt als ik het zo lees. Moeder Layca is nogal hectisch en Lucky is gewoon rustiger en afwachtender. Ik zal proberen deze foto's op te slaan en op de site te plaatsen tegelijkertijd met de foto's van de andere puppen. Dan kunnen jullie vergelijken. Lijkt me leuk voor jullie allemaal.
Intussen hebben wij er een tri-color pup bij, zoals je misschien al wel gelezen hebt. Het is een schatje, maar weer heel anders dan Layca en Lucky. Layok doet haar naam eer aan, want het betekent "gemakkelijk" en dat is ze ook. Het is een schatje!!! En het gaat ook fantastisch met de twee oudere honden. Maar collies zijn op dat gebied ook niet zo moeilijk, vind ik.
Wat geweldig dat het zo goed gaat op de cursus! En dat Lodi al zo snel door mag naar een vervolg groep is natuurlijk geweldig. Het moet inderdaad een uitdaging voor zo'n hondje blijven, vooral als ze al zoveel weten. Ze zouden zich gaan vervelen en dat doet vaak veel meer kwaad dan goed. En Tony doet dus ook erg zijn best, begrijp ik (hahaha). Maar voor wie is die cursus dan ook eigenlijk?!?!? Very Happy
Ik wens jullie heel veel jaren plezier met dit hondje, want het is en blijft een KANJER!
Nou, tot gauw schrijfs of horens maar weer en een knuffel voor jullie van ons allemaal!
Naar boven
Bekijk gebruikersprofiel Stuur privébericht
carin
Collie

BerichtGeplaatst: ma jan 28, 2008 1:38 am    Onderwerp: Lodi Reageer met quote

Mooie foto's erg leuk.
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    www.Dreamcollies.nl forum index -> Pups Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: